sobota, 16 marca 2013

muzykoterapia

Chciałabym chodź przez chwilę poczuć, że twardo stąpam po ziemi Jak na razie czuję pod nogami kruchy lód, który topnieje za mną, wraz z pojawiającymi się promieniami słońca. Chciałabym wreszcie zaznać satysfakcji, która już dawno ode mnie odeszła. Nie zawsze chcieć to znaczy móc. Czasami są takie sytuacje w życiu, które nie pozwalają nam na coś, chociaż bardzo się staramy. Jestem tego doskonałym przykładem. Kiedy tylko mam szansę spełnienia swojego little dream, to jakaś przeszkoda nie do pokonania staje mi na drodze. Już dawno przestałam wierzyć, że marzenia się spełniają. Nie u mnie. Im częściej o czymś myślę, tym większe prawdopodobieństwo, że się nie uda. Mimo tego nie poddaję się. Dalej w głębi wierzę, że kiedyś los się do mnie uśmiechnie, bo nigdy nie miałam tego, na czym mi na prawdę zależało. Może za mało się staram? Może na to nie zasługuje? Może za mało chcę? Może za dużo wymagam? Ale czy jestem aż tak złym człowiekiem, żeby spotykały mnie takie klęski? Niczego w życiu nie mogę być pewna. Nawet, gdy ktoś pyta mnie, gdzie idę dalej do szkoły, to odpowiadam, że nie wiem lub zmieniam temat. Wszyscy dookoła mnie są już sprecyzowani, co do dalszej drogi kształcenia tylko nie ja. Zawsze jest przecież jakiś warunek, jakieś 'ale'. Nic mnie już w moim życiu nie zdziwi... Czasami mam ochotę oddać się pod służbę Opatrzności. Ale nawet tego nie jestem pewna...



Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną tylko śmieci.
 Muzykoterapia.

2 komentarze:

  1. super blog wpadnij do mnie ;) dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy Cię pocieszę, ale ja w przyszłym roku zdaję maturę, a nie mam pojęcia co będę robić w życiu.
    Najważniejsze, że się nie poddajesz i trzymaj tak dalej. Spróbuj przyjrzeć się dokładniej, może nie zauważasz wielu drobnych rzeczy dziejących się u Ciebie. Nie wszystko jest widoczne na pierwszy rzut oka :)
    Oczywiście życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń