piątek, 17 sierpnia 2012

Tak, o byle czym.

Moje długie nieobecności i moje wahania nastrojów, nie powinny Was już dziwić. Przynajmniej wychodzę z takiego założenia. Od kilku nocy nie mogę zmrużyć oczu, a w dzień zasypiam na stojąco. Nie wiem, co się ze mną takiego dzieje. Może dlatego, że nadchodzi szkoła i jesień, a co za tym idzie melancholia i przygnębienie. Tak jest co roku. Nie lubię jesieni. Z niczym przyjemnym mi się nie kojarzy. Tylko deszcz, zimno i nauka. Niestety trzeba zacząć przygotowywać się do boju. Tym bardziej, że to ostatnia klasa. Już czuję tą presję wywieraną przez rodziców i nauczycieli. Ale mogą sobie mówić, bo ich gadanie nie wiele mi pomoże. Jestem osobą, która nie lubi robić tego, co inni jej każą. Zazwyczaj robię wszystko odwrotnie i czasami wychodzę na tym źle, ale za to mam świadomość, że wybrałam to, co chciałam. Wtedy jakoś łatwiej pogodzić się z ewentualną porażką. Każdy ma swój rozum i sądzę, że każdy powinien się jemu przyporządkować. 
Tak w ogóle to chciałabym się Was o coś zapytać. Mianowicie, czy sądzicie, że fakt iż 15letnia dziewczyna ma chłopaka starszego 4 lata, to przesada? Osobiście nie wiem, co mam o tym myśleć.  I nie chodzi mi tu o rzeczy typu "jeżeli się kochają, to wiek nie ma znaczenia" itp. Chodzi mi bardziej o myślenie bardziej etyczne. Niby patrząc 4 lata to nie dużo, ale sam fakt, że chłopak ma 19 lat i od jakiegoś czasu jest pełnoletni, może kogoś zbulwersować. Może Wy jesteście w takiej sytuacji, albo ktoś z Waszego otoczenia? Co o tym myślicie i co myślą o tym Wasi bliscy? Chętnie się tego dowiem, więc zapraszam do napisania Waszej opinii w komentarzu pod notką :)

Nie wiem czy mam Wam życzyć miłych snów czy lepiej miłej pobudki, więc nie będę się jakoś specjalnie określać :) Czekam na Was i do 'zobaczenia'!

Liz. 

3 komentarze:

  1. Ja bym tak chciala bo by mogl kupowac alkohol : ) Wedlug mnie tej roznicy zbytnio nie widac jesli maja wspolne tematy, a dziewczyna wyglada na troche starsza. Ale to tez zalezy od ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, no właśnie ;) komentarz wyżej dobitnie pokazał, dlaczego często dziewczyny godzą się na takie związki. Czują się starsze, dojrzalsze i bardziej samodzielne.
    Wiadomo, że nie można generalizować, ale związek w takim wieku z o 4 lata starszym chłopakiem może być niebezpieczny. Często nie mamy wtedy wykształconej osobowości, dzięki czemu można nami łatwo manipulować. Nie mówię, że każdy chce nas wykorzystać, ale niestety może się tak zdarzyć. Wszystko zależy od tego na jakim fundamencie powstał ów związek.
    Przekreślać ich oczywiście nie można, ale byłabym ostrożna ;)

    OdpowiedzUsuń