niedziela, 25 grudnia 2011

First day of Christmas.

Powiem szczerze, ze mam mieszane uczucia, co do świąt. Nie wiem już co o tym sądzić po moich wczorajszych przemyśleniach. Chyba nie są aż takie złe, ale dalej nie uważam, że są jakieś bardzo wyjątkowe ;))
Pasterka była bardzo udana. Najlepsza na świecie, zapewniam Was. Było pełno ludzi, wszystkim się bardzo podobało, jeszcze wracając do domu ludzie składali nam gratulacje! Jestem niesamowicie szczęśliwa. Ze wspaniałymi ludźmi można zrobić wszystko! Mimo iż było nas dosyć sporo, doszliśmy jakoś do ładu i nie było żadnych problemów, które przy piętnastoosobowej grupie zdarzają się bardzo często. Wszystko było super! Pełno instrumentów, począwszy od małych grzechotek, a skończywszy na kontrabasie. Wszystko tak pięknie się ze sobą komponowało. Mówiłam to wiele razy, ale jestem dumna, że otaczają mnie tak wspaniali ludzie. Chociaż każdy z nas jest innej "subkultury" (bo tak to chyba można nazwać), każdy słucha innej muzyki,  ma inne poglądy na świat itp.,  to i tak wspaniale się wypełniamy. You are my air <3 Teraz zrozumiałam, że chcę się zajmować muzyką od świtu do nocy. Siedem dni w tygodniu. Coś pięknego...
Jestem strasznie zmęczona. Przed chwilą otworzyłam oczy i poczułam potrzebę napisania do Was. Zaraz się chyba położę znowu spać... :)




Liz.

5 komentarzy:

  1. Kac ?? hahaha, żartuje, chociaż może nie :)

    Cieszę sie, że Ci się udał wypad na pasterkę i szczerze żałuje, że ja nie mam w zwyczaju chodzić na takie 'spotkania'.

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, jasne kacyk po 1 w nocy poszliśmy świętować do parku. Hahaha!

    Wiesz, mi chodzi głównie o część muzyczną :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem, rozumiem, nie wnikam :)

    Ps.Stworzyłam nowego bloga, jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam :)---> http://orokananamae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kce nocie... Zaniedbujesz nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ' To nie tak, że się gubię, mi po prostu brak przewodnika ', czyli nowy, trzeci rozdział. Serdecznie zapraszam na http://wierzewbrewnadziei.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń